Vlastní řešení, které umožňuje rozvoj a úpravy reflektující požadavky zákazníků
Kvalitní a stabilní produkt– řešení je postaveno na spolehlivé a léty prověřené platformě Avaya - jednička na trhu s telefonními systémy a kontaktními centry
Snadná rozšiřitelnost řešení o další funkce, komunikační kanály a nové uživatele
Možnost integrace se systémy třetích stran
Reporting – sledování výkonnosti kontaktního centra i jednotlivých operátorů
Naše řešení vychází ze zkušeností, které jsme nasbírali během
20 let působení na trhu
Odbornost našich pracovníků řešících implementaci, údržbu a rozvoj řešení je podložena
řadou certifikací v oblasti telekomunikací
Transparentní náklady na provoz. Platba za službu bude řešena formou měsíčních poplatků
Přenos odpovědnosti za provoz technologií na poskytovatele řešení
Krátké reakční doby v případě potíží
Vlastní
vyškolené oddělení ServiceDesku je připraveno řešit Vaše požadavky v režimu 24/7/365