Funkce callback může být doplněna o možnost zadávat požadavky na zpětné zavolání z webových stránek.
Funkce WebCallBack umožňuje uživatelům webových stránek zadat požadavek na zpětně zavolání. Požadavky na zpětně zavolání budou zadávány prostřednictvím webových stránek. Klient zadá do webového formuláře údaje, jako jsou:
Po odeslání formuláře, systém kontaktního centra zařadí požadavek na zpětný hovor do fronty volání. V případě odchozího volání se operátorovi kontaktního centra zobrazí informace z webového formuláře. Systém nejprve vytočí volného operátora a poté zkusí vytočit klientovo telefonní číslo. V případě nespojeného hovoru, systém automaticky naplánuje nové zpětné volání v intervalech definovaných Zákazníkem.
V rámci dané funkce předpokládáme vytvoření odpovídajícího formuláře na webových stránkách.
Tato funkcionalita není součástí standardního řešení a je možné ji doplnit na základě vstupní analýzy nebo požadavku zákazníka.