Telefonní ústředny

Telefonní ústředna je historicky vzniklý název telekomunikačního zařízení. Posláním telefonní ústředny bylo a je i nyní spojovat telefonní hovory. V současné době naše technické řešení telefonní ústředny umožňuje spojovat kromě telefonních hovorů další typy spojení pro multimediální komunikaci jako:

  • video
  • chat
  • sdílení dokumentů
  • datové přenosy
  • a další...

Výrazné snížení nákladů - moderní cloudová ústředna

Telefonní virtuální ústředna má dva významy: První varianta je technického řešení telefonní ústředny (komunikačního systému), která využívá jen počítačový server pro komutaci spojení a řízení procesů. Algoritmy řízení jsou realizovány jen softwarově. Využití takto orientovaných virtuálních systémů je kapacitně omezené, protože veškeré rutinné procesy jsou obsluhovány z jednoho serveru.

Druhé použití virtuální ústředny. Pro Cloudová řešení, kde veškeré komunikační služby uživateli poskytuje provozovatel Cloudu (Datové centrum). U uživatele jsou nainstalovány jen telefony a další komunikační terminály, které jsou datově spojeny s Cloudem provozovatele. Zde v Cloudu je umístěna vlastní komunikační technologie. V tomto případě uživatel má u sebe jen telefony a další terminály bez komunikační technologie. Tím se uživateli snížily náklady na klimatizované servrovny a servisní podporu na místě. A to je právě naše řešení call centra v podobě AlgoCC.

Klíčové přínosy našeho řešení telefonní ústředny

  • Naše řešení vychází z 20ti letého působení na trhu
  • Vlastní vyškolené oddělení ServiceDesku řeší vaše požadavky NON-STOP
  • Díky tomu v případě potíží velmi krátké reakční doby
  • Bereme na sebe odpovědnost za provoz technologií
  • Transparentní náklady na provoz. Platba se řeší formou měsíčních poplatků
  • Maximální odbornost našich pracovníků na základě řady certifikací v oblasti telekomunikací

 

Řešení AlgoCC je vhodné i jako pobočková ústředna

Neboli PBX ústředna a jde označení telekomunikačního systému podle jeho použití. Je provozována v rámci privátního subjektu (firma, společnost, organizace) a obsluhuje jen uživatele, kteří do tohoto privátního subjektu patří. Je to zařízení, které sjednocuje výstupní body všech firemních telefonů a terminálů do veřejné komunikační sítě.

VoIP ústředna je komunikační technologie, která umožňuje připojení IP telefonů. IP telefon je moderní řešení telefonů a uživatelských terminálů, kde hovor a případně data jsou zakódovány pomocí protokolu SIP nebo H.323 do datové digitální formy a jsou přenášeny po počítačové síti LAN (Local Area Network) případně WAN (Wide Area Network) společně s daty Počítačů (PC).

Naše služby

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555