Pro řízení kvality a efektivity práce kontaktního centra je k dispozici reporting, který zajišťuje monitorování provozu kontaktního centra a aktivit jednotlivých operátorů.
Nabízené řešení poskytuje velké množství informací a parametrů, které slouží jako základ pro měření výkonnosti a efektivity kontaktního centra. V reportovacím systému lze definovat parametry pro sledování provozu, na základě, kterých budou vytvářeny reporty. Nabízené kontaktní centrum poskytuje nástroje pro monitorování vytíženosti kontaktního centra se sledováním počtu příchozích i odchozích hovorů, doby čekání, doby vyřízení požadavků a reporting výkonu operátorů, a to jak v reálném čase, tak v podobě historických statistik.
Nástroje pro řízení a sledování provozu kontaktního centra jsou určeny pro operátory, supervizory a vedoucí pracovníky.
Dashboard operátora – Denní snímek operátorů. Webový report s konsolidovanými informacemi o jednotlivých operátorech
Dashboard supervizora – Denní snímek za celé kontaktní centrum. Webový report s konsolidovanými informacemi o provozu kontaktního centra