GDPR

Ochrana osobních údajů a GDPR z pohledu call center

Call centra a jejich provoz jsou jednou z těch oblastí, kde by měly být provozující společnosti na pozoru co se týče ochrany a ukládání osobních údajů svých zákazníků. Dnešní systémy call center se snaží o volajícím klientovi získat a uložit co nejvíce údajů a vytvořit si tak přesný obrázek komunikace. Cílem je poskytnout co nejlepší zákaznický servis a ideálně hned napoprvé vyřešit požadavek volajícího.

Nové nařízení Evropské unie General Data Protection Regulation (GDPR), které vstoupí v účinnost 25. 5. 2018 a jehož cílem je zvýšit úroveň ochrany osobních údajů jde proti trendu dnešních call center a snaží se omezit ukládání osobních údajů fyzických osob a ukládá správcům dat (provozovatelům call center) nové povinnosti.

Chcete vědět, zdali se GDPR nařízení týká i vás?

  • Máte uložen seznam vašich zákazníků?
  • Spravujete databázi fyzických osob?
  • Oslovujete aktivně své zákazníky v rámci telemarketingu?
  • Nahráváte hlasové hovory se svými zákazníky?
  • Provozujete e-shop?

Jsme připraveni vám tyto starosti ulehčit.

Máme za sebou již více jak 150 uspěšných gdpr auditů
napříč různými oblastmi podnikání.

Zjistěte jak vám můžeme pomoci
v oblasti ochrany osobních údajů nebo nás rovnou kontaktujte.

Chci zjistit více Chci vás kontaktovat
V rámci implementace gdpr nabízíme služby:
  • GDPR poradenství specializované na oblast call center
  • Pověřence (DPO) jako službu (Data Protection Officer)
  • Zabezpečené uložení dat v souladu s normou GDPR
  • Auditovatelnost přístupů k zákaznickým systémům
  • Poradenství při tvorbě procesů v souladu s normou GDPR
  • Kontinuální technický dohled na dodržování normy v režimu 24/7
  • Školení GDPR

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555