Případové studie Vorwerk

AlgoCC jako nová platforma zákaznické péče Vorwerk

Vorwerk & Co je široce diverzifikovaná mezinárodní společnost. V České republice je proslulá především její divize vysavačů a kuchyňských přístrojů. Vorwerk je také známý nepřímým způsobem prodeje přes nezávislé obchodní zástupce. Česká společnost Vorwerk působí od roku 1992 a není tedy na trhu žádným nováčkem. V době, kdy nás její zástupce oslovil, měli také již letité zkušenosti s provozem call centra zajišťující obsluhu zákaznické telefonní linky. Měli tak jasnou představu, co od nástrojů pro podporu zákaznické péče požadovat. Řešení, které do té doby používali, jim požadované funkcionality nedokázalo splnit, a tak mnoho věcí nebylo řešeno automatizovaně a mělo negativní vliv na efektivitu zaměstnanců. Blížící se konec podpory systému pak byl jen poslední kapkou k impulzu hledat nové řešení.

Podmínky spolupráce

Kontaktní centrum Vowerk se velikostně řadí mezi menší call centra do 20 operátorů, ovšem má specifické potřeby. Klíčové pro nový systém byla integrace s Vorwerk interním systémem založeném na MS Access databázi. Integrace s dalšími systémy, která není v oboru kontaktních center nijak obvyklá, však v tomto případě nebyla snadná a mnozí dodavatelé nebyli schopni nabídnout řešení v rámci stanoveného finančního rozpočtu. Řešení AlgoCC tak bylo jediné, které poskytovalo automatizované směrování a zpracování příchozích hovorů, přehlednou aplikaci pro operátory, kvalitní reporting provozu call centra a současně integraci systémů v jediném uživatelském prostředí. Právě možnost integrace na straně klientské části systému byla pro rozhodování o novém řešení podstatná.

U zákazníka jsme implementovali

  • systém call centra založený na platformě AlgoCC – obsluha zákaznické telefonní linky, automatické směrování hovorů podle znalostí a úrovně operátorů, automatické odbavení hovorů, nahrávání hovorů, reporting
  • telekomunikační systém dostupný rovněž pro administrativní pracovníky back office
  • klientskou aplikaci call centra a interní accessový systém

Průběh spolupráce

AlgoCC je implementováno v datovém centru Algotech a Vorwerk call centrum jeho funkcionalitu využívá formou cloudové služby. Díky otevřenosti řešení AlgoCC, jasné představě a výborné spolupráci týmu Algotech a Vorwerk byla implementace celého projektu od prvních příprav do go-live AlgoCC včetně integrace kratší než 3 měsíce. Napomohl k tomu i věcný a rozumný přístup u zákazníka, jehož zástupce řešil pragmaticky a měl jasné rozhodovací kompetence.

Vorwerk tímto projektem získal

  • bezpečné provozování systému call centra na platformě AlgoCC formou služby s přehledným reportingem a pokročilými funkcemi na míru
  • vysokou dostupnost služby zajištěnou nejmodernějšími technologiemi AlgoCloudu
  • monitoring a podporu v režimu 24 x 7 x 365
  • otevřený systém pro další funkcionality a rozšíření
  • výsledkem je dlouhodobá spolupráce, kterou si obě strany pochvalují
„Spolupráce na tomto projektu byla opravdu unikátní. Velice tomu napomohlo konkrétní zadání a dostupnost detailního popisu prostředí zákazníka. Diskuse nad detaily v průběhu přípravy projektu byla díky pragmatickému přístupu zákazníka hladká a velice efektivní.“
Dušan Macháček ‍ Senior Business Consultant, Algotech

Kontaktujte nás

Nejpozději do 24h Vám zašleme odpověď nebo se s Vámi spojíme. Děkujeme.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

nebo nám zavolejte:   +420 225 006 555