Naše řešení vychází z
20ti letých zkušeností
Krátké reakční doby
v případě potíží
Vlastní vyškolené oddělení
ServiceDesku - Non-stop
Proaktivní online
monitoring služby
Vlastní produkt, který umožňuje
rozvoj a úpravy dle vašich požadavků
Poradenské služby
a on-site podpora
Balíčky podpory
Balíček podpory
Standard
Silver
Gold
Vhodné pro
Vhodné pro podnikání, které není závislé na běhu call centra (call centrum není prodejní kanál).
Řešení o velikosti do pěti operátorů. Bez integrace na interní systémy společnosti
Testovací prostředí, POC
Call centrum nemá přímý vliv na vaše podnikání.
Zákaznické řešení 5 — 20 operátorů. Drobné integrace na ne-kritické interní systémy společnosti. Bez smluvní vazby na externí dodavatele a zákazníky.
Vhodné pro podnikání, kde je call centrum přímý prodejní kanál a kde je kladen důraz na rychlost a kvalitu odbavení požadavků vašich zákazníků.
Komplexní zákaznické řešení 20 — 100 operátorů. Systémy se smluvní vazbou na externí dodavatele a zákazníky.
Integrace na kritické interní systémy společnosti.
24x7 technická podpora – nepřetržitá podpora na místě v datovém centru
Servisní podpora prostřednictvím telefonu, emailu a helpdeskový systém
Počáteční doba odezvy
4 hodiny
1 hodina
30 minut
Telefonický kontakt s L2 a L3 podporou
8x5
24x7
Servisní manažer
Kvartální schůzka
Měsíční schůzka
Konzultační podpora
Poradenské služby s ohledem na infrastrukturu zákazníka v rozsahu 4 hodiny měsíčně
On-site support
Na místě u zákazníka v rozsahu 2 hodiny měsíčně
Solution architekt
Sdílený solution architekt se základní znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
Vyhrazený solution architekt se znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
Cena balíčku měsíčně
V rámci ceny paušálu AlgoCC
Balíčky podpory
Balíček podpory
Standard
Silver
Gold
Vhodné pro
Vhodné pro podnikání, které není závislé na běhu call centra (call centrum není prodejní kanál).
Řešení o velikosti do pěti operátorů. Bez integrace na interní systémy společnosti
Testovací prostředí, POC
Call centrum nemá přímý vliv na vaše podnikání.
Zákaznické řešení 5 — 20 operátorů. Drobné integrace na ne-kritické interní systémy společnosti. Bez smluvní vazby na externí dodavatele a zákazníky.
Vhodné pro podnikání, kde je call centrum přímý prodejní kanál a kde je kladen důraz na rychlost a kvalitu odbavení požadavků vašich zákazníků.
Komplexní zákaznické řešení 20 — 100 operátorů. Systémy se smluvní vazbou na externí dodavatele a zákazníky.
Integrace na kritické interní systémy společnosti.
24x7 technická podpora – nepřetržitá podpora na místě v datovém centru
Servisní podpora prostřednictvím telefonu, emailu a helpdeskový systém
Počáteční doba odezvy
4 hodiny
1 hodina
30 minut
Telefonický kontakt s L2 a L3 podporou
8x5
24x7
Servisní manažer
Kvartální schůzka
Měsíční schůzka
Konzultační podpora
Poradenské služby s ohledem na infrastrukturu zákazníka v rozsahu 4 hodiny měsíčně
On-site support
Na místě u zákazníka v rozsahu 2 hodiny měsíčně
Solution architekt
Sdílený solution architekt se základní znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
Vyhrazený solution architekt se znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
Cena balíčku měsíčně
V rámci ceny paušálu AlgoCC
Balíčky podpory
Balíček podpory
Standard
Silver
Gold
Vhodné pro
Vhodné pro podnikání, které není závislé na běhu call centra (call centrum není prodejní kanál).
Řešení o velikosti do pěti operátorů. Bez integrace na interní systémy společnosti
Testovací prostředí, POC
Call centrum nemá přímý vliv na vaše podnikání.
Zákaznické řešení 5 — 20 operátorů. Drobné integrace na ne-kritické interní systémy společnosti. Bez smluvní vazby na externí dodavatele a zákazníky.
Vhodné pro podnikání, kde je call centrum přímý prodejní kanál a kde je kladen důraz na rychlost a kvalitu odbavení požadavků vašich zákazníků.
Komplexní zákaznické řešení 20 — 100 operátorů. Systémy se smluvní vazbou na externí dodavatele a zákazníky.
Integrace na kritické interní systémy společnosti.
24x7 technická podpora – nepřetržitá podpora na místě v datovém centru
Servisní podpora prostřednictvím telefonu, emailu a helpdeskový systém
Počáteční doba odezvy
4 hodiny
1 hodina
30 minut
Telefonický kontakt s L2 a L3 podporou
8x5
24x7
Servisní manažer
Kvartální schůzka
Měsíční schůzka
Konzultační podpora
Poradenské služby s ohledem na infrastrukturu zákazníka v rozsahu 4 hodiny měsíčně
On-site support
Na místě u zákazníka v rozsahu 2 hodiny měsíčně
Solution architekt
Sdílený solution architekt se základní znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
Vyhrazený solution architekt se znalostí topologie zákazníka - plánuje rozvoj zákazníka, navrhuje optimalizace provozu
Cena balíčku měsíčně
V rámci ceny paušálu AlgoCC
Balíček na míru — Jsme připraveni pro vás navrhnout balíček na mírů podle vašich potřeb, cena balíčku bude stanovena individuálně.
Servisní manažer — Provádí revizi a vyhodnocení evidovaných servisních tiketů se zákazníkem na pravidelné bázi.